رفتن به نوشته‌ها

سئوالات قیمت گذاری ترجمه کتاب

هزینه ترجمه کتاب پزشکی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت گذاری ترجمه کتاب پزشکی براساس کلمه شما متن کتاب است. پس از تعیین تعداد کلمات قابل ترجمه کتاب (تعداد کلمات قابل ترجمه کتاب)، براساس پلن انتخابی ترجمه قیمت گذاری می شود. قیمت گذاری ترجمه کتاب براساس پلن به ترتیب از ارزانترین ترجمه کتاب تا گرانترین شامل پلن پریمیوم، پلن عادی، پلن نیمه فوری، پلن فوری و پلن اکسپرس می باشد.

کلمه شمار در ترجمه کتاب پزشکی چگونه انجام می شود؟

اولا کلمه شمار می تواند توسط اپراتورهای BTS یا خود مشتری انجام شود. دوما، پس از تبدیل فایل کتاب اورجینال به فرمت قابل ویرایش، بخش هایی که به ترجمه نیاز ندارند مثل رفرنس ها، بخش های مربوط به تقدیر و تشکر، پیشگفتار و غیره به انتخاب مشتری حذف می شوند. سپس فایل به قالب docx تبدیل شده و از ابزار wordcount مایکروسافت ورد برای تعیین تعداد کلمات محتوای قابل ترجمه استفاده می شود. خاطر نشان می شود که نهایتا درصدی برای جبران کلمات تکراری (مثل حروف عطف) و همچنین اعداد و ارقام از کل کلمه شمار کسر می شود.

تفاوت پلن ها در ترجمه کتاب پزشکی چیست؟

در مجموع بیوم ترجمه کتاب BTS دارای پنج پلن می باشد. پلن های فوری، نیمه فوری و عادی از نظر زمان انجام ترجمه کتاب است. هرچه مشتری زمان بیشتری در اختیار داشته باشد، از پلن عادی استفاده کرده و هزینه کمتری برای ترجمه کتاب پرداخت می کند. پلن پریمیوم برای کسانی است که به دنبال تقویت رزومه و کسب امتیاز هستند و بنابراین مشتری 40% هزینه ترجمه کتاب را پرداخت کرده و کلیه حقوق معنوی کتاب را صاحب می شود اما تا مدت مشخصی حقوق مادی کتاب در اختیار BTS خواهد بود. پلن اکسپرس برای کسانی است که می خواهند کلیه پارامترهای پروژه ترجمه کتاب را خودشان تعیین و هدایت کنند و گرانترین پلن ترجمه کتاب BTS است.

تفاوت قیمت پلن های ترجمه کتاب پزشکی BTS به چه علت است؟

بیوم ترجمه کتاب BTS پلن های مختلفی برای لحاظ نیازهای مشتریان خود عرضه کرده است. علت تفاوت قیمت پلن ها در خدماتی است که عرضه می شود. معمولا اصلی ترین علت تفاوت قیمت در زمان انجام پروژه، کیفیت ترجمه و استفاده از مترجم داخلی یا خارجی و همچنین سرویس های جنبی مثل ترجمه معکوس و حروفچینی حرفه ای یا طراحی جلد کتاب است.

عوامل موثر بر هزینه ترجمه کتاب پزشکی در BTS چیست؟

عوامل خاصی بر هزینه ترجمه کتاب پزشکی بیوم BTS تاثیر دارد از جمله زمان انجام ترجمه، کیفیت ترجمه کتاب، استفاده از خدمات جنبی مثل ترجمه معکوس، سرویس تبدیل به قالب دلخواه، دست نویس بودن کتاب منبع.

برای ترجمه کتاب پزشکی، چگونه درخواست پیش فاکتور کنم؟

اگر به ترجمه کتاب پزشکی یا ترجمه یکی از رشته های پیراپزشکی نیاز دارید، کافی است فرم ثبت سفارش را تکمیل کرده و فایل کتاب را ارسال نمایید. به فاصله کوتاهی پیش فاکتور برای شما صادر می شود. صدور فاکتور دستی بوده و از طریق واتساپ یا پنل کاربری شما انجام می شود. در صورت نیاز به ایمیل پیش فاکتور، در شرح سفارش قید نمایید.

ارسال پیش فاکتور ترجمه کتاب پزشکی برای من چقدر طول می کشد؟

از آنجایی که آماده سازی و کلمه شمار کتاب طول می کشد، معمولا صدور پیش فاکتور بین نیم ساعت تا 6 ساعت طول می کشد. صدور پیش فاکتور به صورت 24 ساعته می باشد و در هر ساعتی از شبانه روز می توانید پیش فاکتور درخواست کنید. در مجموع پیش فاکتور در همان روز ثبت سفارش ارسال می شود.

آیا درخواست پیش فاکتور ترجمه کتاب پزشکی مشمول هزینه است؟

خیر. کلیه اقدامات اولیه روند ثبت سفارش ترجمه کتاب از قبیل تبدیل محتوا، صدور پیش فاکتور، ترجمه نمونه اولیه رایگان می باشد.

حداقل تعداد کلمات در ترجمه کتاب پزشکی BTS چقدر است؟

حداقل شمار کلمات مورد قبول در ترجمه کتاب 20 هزار کلمه می باشد. بیوم ترجمه کتاب BTS از ترجمه هر گونه محتوای دانشجویی معذور است. قابل ذکر است که ترجمه پایان نامه به نوعی ترجمه کتاب محسوب شده و جز خدمات BTS است.

از قیمت ها و کیفیت خدمات سانتر ترجمه کتاب شگفت زده خواهید شد.