رفتن به نوشته‌ها

ترجمه ارزان کتاب دانشگاهی

ترجمه ارزان کتاب دانشگاهی

ترجمه ارزان کتاب دانشگاهی (پلن پریمیوم): ترجمه چیست؟ راهنمای ترجمه ارزان کتاب دانشگاهی چیست؟ ترجمه کتاب چیست؟ ترجمه ارزان کتاب چیست؟ روند ترجمه ارزان کتاب چیست؟ چگونه کتاب پزشکی را ارزان ترجمه کنیم؟ ترجمه ارزان کتاب به چه شکلی انجام می شود؟ چگونه سفارش ترجمه ارزان کتاب تخصصی را ثبت کنیم؟ بهترین ترجمه ارزان کتاب تخصصی چیست؟ برترین سایت ترجمه ارزان کتاب دانشگاهی ایران کدام است؟ چگونه کتاب خود را ارزان و فوری ترجمه کنیم؟ ترجمه آنلاین و ارزان کتاب چگونه است؟ ترجمه فوری و ارزان کتاب دانشگاهی کجا انجام می شود؟ در این مقاله به روند ثبت سفارش ترجمه ارزان کتاب دانشگاهی می پردازیم

ثبت سفارش ترجمه کتاب مشاوره قبل از ثبت سفارش

ثبت سفارش ترجمه ارزان کتاب دانشگاهی – پلن پریمیوم

تیم ترجمه کتاب تخصصی BTS انواع کتاب ها و متون دانشگاهی را از فارسی به انگلیسی و زبان های اروپایی یا شرق آسیا ترجمه کرده است و به همین منوال کتاب های دانشگاهی انگلیسی را به فارسی ترجمه کرده است و تجربه کافی در زمینه ترجمه کتاب تخصصی دارد.

تیم های مختلف ترجمه تخصصی BTS سفارشات ترجمه کتاب، اسناد و مدارک دانشگاهی را قبول می کند. این تیم از پذیرش ترجمه های دانشجویی و با حجم کم معذور است، به استثنای ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی. تیم ترجمه کتاب BTS سفارشات ترجمه مقاله، اسناد، صورت وضعیت، نقشه و غیره از فارسی به انگلیسی را می پذیرد.

از پذیرش ترجمه دانشجویی و تکالیف درسی و دانشگاهی معذوریم.

ثبت سفارش ترجمه کتاب در پلن پریمیوم

برای ترجمه ارزان کتاب های رشته های مختلف دانشگاهی کافی است فرم زیر را تکمیل نموده و فایل منبع (کتاب اصلی) را برای ما ارسال نمایید. به فاصله کوتاهی کوردیناتور شرکت با شما تماس گرفته و اقدامات لازم برای ثبت سفارش ترجمه ارزان کتاب  شما را انجام خواهد داد.

آدرس ایمیل معتبر خود را وارد کنید.
شماره موبایل همیشه روشن خود را وارد کنید
نام کتاب را به انگلیسی یا فارسی وارد کنید
هر گونه توضیح لازم را وارد کنید.
فایل اورجینال کتاب (با فرمت pdf, doc, docx ,jpg ,zip ,rar) را بارگذاری کنید. اگر فایل کتاب را ندارید، عکس پشت جلد کتاب را بارگذاری کنید. اگر تعداد فایل ها زیاد است به صورت فایل زیپ بارگذاری کنید.

ارزانترین خدمات ترجمه کتاب دانشگاهی ایران

تیم های چهار گانه ترجمه کتاب BTS می داند که ترجمه کتاب مستلزم مهارت های زبانی خاص و خیلی تخصصی است. مترجمان تیم های BTS بخوبی با اصول ترجمه کتاب آشنا هستند و قادرند گفته های نویسنده کتاب را به طور صحیح و متناسب فرهنگ مقصد برگردان کنند.

مترجم های حرفه ای BTS به مهارت ها و توانایی های اساسی یک مترجم دانشگاهی مجهز بوده و می تواند ترجمه ای دقیق، حرفه ای، صحیح، کیفی و در عین حال به موقع به شما تحویل نمایند. زمانی که کتاب تخصصی برای ترجمه به ما واگذار می شود، اقدامات زیر به عمل می آید:

  1. مرور محتوای کتاب و آشنایی با حوزه موضوع محتوا
  2. تبدیل و دیجیتال سازی در صورت لزوم (نویسه خوانی محتوای تصویری)
  3. برآورد هزینه براساس طول محتوا، جدول زمانی انجام ترجمه کتاب، زبان هدف، پیچیدگی محتوا، استفاده از مترجم های داخلی یا خارجی BTS
  4. طراحی پروژه ترجمه کتاب تخصصی و تدوین قرارداد منحصر برای هر کتاب
  5. عقد قرارداد و پرداخت پیش پرداخت توسط مشتری
  6. استخراج واژگان و ترمینولوژی کتاب و تدوین دیکشنری اختصاصی کتاب و تایید مشتری
  7. انجام ترجمه مقدماتی توسط مترجم مسئول
  8. بازبینی و تایید درفت ترجمه مقدماتی توسط مشتری
  9. بازبینی و نمونه خوانی کتاب توسط مدیر گروه و کوردیناتور
  10. ترجمه معکوس کتاب (در صورت درخواست مشتری، مستلزم هزینه و زمان است)
  11. ویرایش و اصلاح نهایی ترجمه و تحویل ترجمه
  12. تحویل تعهدنامه گارانتی عمرانه ترجمه کتاب

روند پروژه ترجمه ارزان کتاب دانشگاهی

برای هر پروژه ترجمه کتاب تخصصی در BTS یک تیم تشکیل می شود. تیم ترجمه کتاب از مدیر گروه، مدیر پروژه ترجمه کتاب، مترجم اختصاصی کتاب و ویراستار تشکیل شده است. اعضای تیم ترجمه کتاب دانشگاهی شما براساس تخصص آنها و طبق نمونه ترجمه تایید شده توسط مشتری انتخاب می شوند.

وقتی ترجمه کتاب آماده شد، در دو مرحله بازبینی و ویراستاری انجام می شود. قالب بندی محتوای ترجمه شده براساس نیاز مشتری و نوع پکیج ترجمه مورد استفاده انجام می شود. در صورت استفاده از سرویس صفر تا صد BTS، مراحل بعدی پروسه ترجمه و چاپ کتاب بعد از ترجمه مقدماتی شروع می شود.

سرویس صفر تا صد شامل کلیه مراحل نشر کتاب از  ترجمه کتاب، ویراستاری، بازبینی و بازنگری همکار، قالب بندی و تعیین سبک، حروفچینی کتاب، طراحی جلد پشت و روی کتاب، تبدیل محتوا به قالب XML، تبدیل و دیجیتال سازی، گرفتن شابک و فیپا، چاپ و انتشار و توزیع کتاب می باشد.

چطور کتاب خود را ارزان ترجمه کنیم

بهترین و ارزانترین سرویس ترجمه کتاب ایران را می توانید از BTS بخواهید. پلن پریمیوم ترجمه کتاب تخصصی و دانشگاهی فراهم کننده ارزان ترین ترجمه کتاب ایران می باشد. جزئیات پلن پریمیوم ترجمه کتاب به شرح زیر است:

  • ثبت سفارش ترجمه کتاب تخصصی و انتخاب پلن پریمیوم
  • پرداخت مبلغ تعیین شده به عنوان دستمزد ترجمه کتاب
  • عقد قرارداد ترجمه کتاب در پلن پریمیوم

مشخصات پلن پریمیوم ترجمه کتاب تخصصی

پلن پریمیوم ترجمه کتاب ارزانترین پلن در سراسر ایران است و می توانید کتاب خود را با کمترین هزینه ترجمه و چاپ نمایید. مشخصات پلن به شرح زیر است:

  • پرداخت 40 درصد دستمزد مترجم توسط مشتری
  • پرداخت 60 درصد دستمزد مترجم توسط شرکت
  • مالکیت معنوی کتاب صد درصد در اختیار مشتری
  • مالکیت مادی کتاب به صورت اشتراکی در اختیار شرکت و مشتری
  • روند ترجمه، تبدیل، آماده سازی و نشر دیجیتال کتاب توسط شرکت
  • درآمد حاصله از 100 جلد اول کتاب متعلق به شرکت است
  • پس از فروش 100 جلد اول، درآمد حاصله کتاب به صورت 40% – 60% بین طرفین تقسیم خواهد شد

سرویس صفر تا صد پریمیوم شامل خدمات فوق می باشد. به استثنای این مسئله که هزینه انجام ترجمه حدوداً یک سوم هزینه سرویس صفر تا صد خواهد شد. تنها تفاوت این سرویس در هزینه ارزانتر است و حدود 60% تخفیف هزینه ترجمه دارد. در سرویس پریمیوم مترجم حقوق معنوی و BTS مالک حقوق مادی کار خواهد بود.

توجه داشته باشید که دستمزد پرداختی توسط مشتری در بلند مدت و با فروش کتاب به مشتری برگردانده خواهد شد. بنابراین در اصل پلن پریمیوم به نوعی ترجمه رایگان کتاب می باشد. برای مشاوره در مورد پکیج های مختلف ترجمه کتاب BTS با ما تماس بگیرید و ملزومات و نیازهای خود را شفاف مطرح نمایید.

واژه های کلیدی ترجمه ارزان کتاب دانشگاهی

Cheap Book Translation services, ثبت سفارش ترجمه ارزان کتاب تخصصی, خدمات ترجمه ارزان تخصصی کتاب در BTS. ترجمه آنلاین کتاب های تخصصی با 60 درصد تخفیف و گارانتی کیفیت عمرانه، ترجمه چیست؟ ترجمه تخصصی چیست؟ در ترجمه تخصصی کتاب دانشگاهی چه مشخصاتی دارد؟ کدام دسته از مترجمان می توانند ترجمه تخصصی انجام دهند؟ پلن های ترجمه کتاب ترجمک به چه صورتی است؟ آیا ترجمه انگلیسی به فارسی کتاب تخصصی انجام می شود؟ یا ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب تخصصی بصورت تخصصی انجام می شود؟

سئوالات پرتکرار ترجمه ارزان کتاب دانشگاهی

فرآیند ترجمه کتاب تخصصی دانشگاهی چقدر طول می کشد؟

فرآیند ترجمه کتاب پزشکی چقدر طول می کشد؟

طول مدت ترجمه کتاب تخصصی دانشگاهی در BTS به انتخاب مشتری بستگی دارد. سریعترین ترجمه کتاب در پلن فوری و طولانی ترین ترجمه کتاب در پلن عادی ترجمه کتاب آماده می شود. در پلن ترجمه فوری کتاب، تقریبا به ازای هر 20 هزار کلمه کتاب یک روز در نظر گرفته می شود.

آیا در پلن ترجمه فوری نیز مراحل فرآیند ترجمه کتاب تخصصی دانشگاهی رعایت می شود؟

ترجمه کتاب پزشکی انگلیسی

بله. در اکوسیستم ترجمه کتاب تخصصی BTS حتی در پلن فوری هم فرآیند ترجمه کتاب رعایت می شود و مراحل ترجمه کتاب بصورت همزمان و با توجه به پیشرفت کار انجام می شود.

ارزانترین پلن ترجمه کتاب تخصصی کدام پلن است؟

فرآیند ترجمه معکوس کتاب پزشکی چگونه است؟

در بیوم ترجمه کتاب BTS ارزانترین پلن ترجمه کتاب تخصصی دانشگاهی، پلن پریمیوم می باشد. پلن پریمیوم برای تقویت رزومه و کسب امتیاز مناسب است. 40% هزینه ترجمه از مشتریان عادی و 20% هزینه از اعضای هیئت علمی دریافت می شود.

مترجم کتاب تخصصی دانشگاهی معمولا چه کسی است؟

ارزانترین ترجمه کتاب پزشکی کدام پلن است؟

در اکوسیستم ترجمه کتاب BTS و همچنین در کل بیوم ترجمه کتاب BTS ترجمه کتاب ها توسط مترجمان تخصصی همان رشته انجام می شود. ترجمه کتاب های تخصصی توسط کارشناسان ارشد مسلط به زبان مقصد ترجمه می شود.

آیا امکان ترجمه پایان نامه فارسی به انگلیسی در پلن پریمیوم وجود دارد؟

بله. در بیوم ترجمه کتاب BTS امکان ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه وجود دارد. شما می توانید پایان نامه فارسی خود را در اختیار BTS گذاشته، تا به انگلیسی ترجمه و استانداردسازی شود. سپس کتاب توسط ناشر خارجی طرف قرارداد BTS مثل اسپرینگر یا الزوایر منتشر خواهد شد.

منتشر شده در ترجمه تخصصی کتاب دانشگاهی
از قیمت ها و کیفیت خدمات سانتر ترجمه کتاب شگفت زده خواهید شد.