رفتن به نوشته‌ها

سئوالات پرداخت دستمزد ترجمه کتاب

چگونه فاکتور ترجمه کتاب را دریافت می کنم؟

از آنجایی که دستمزد ترجمه کتاب پرستاری در چند قسط دریافت می شود، فاکتورها در بخش پرداخت دستمزد پایگاه کتاب وجود دارد و می توان مستقیم از طریق درگاه بانکی پرداخت کرد. اما امکان صدور فاکتور و ارسال از طریق واتساپ، ایمیل و سایر رسانه های اجتماعی برای شما فراهم است.

تاریخ پرداخت اقساط ترجمه کتاب پرستاری چگونه تعیین می شود؟

دستمزد ترجمه کتاب پرستاری با توجه به حجم کتاب در دو تا یا چند قسط دریافت می شود. وقتی ترجمه قسطی انجام می شود، قسط اول پیش پرداخت بوده که هنگام عقد قرارداد دریافت می شود. معمولا قسط های بعدی ترجمه کتاب با توجه به میزان پیشرفت کار تعیین می شود. برای مثال: اگر کتاب منبع 350 صفحه باشد، پیش پرداخت در زمان عقد قرارداد، قسط اول بعد از ترجمه 150 صفحه، قسط دوم بعد از ترجمه 100 صفحه و قسط آخر بعد از اتمام کار دریافت می شود.

چه واحدهای پولی را قبول می کنید؟

همه ارزها و واحدهای پولی پذیرفته می شود. اما در حال حاضر در بیوم ترجمه کتاب BTS امکان دریافت مستقیم حق الترجمه به واحد ریال (تومان)، دلار، یورو، پوند و ین وجود دارد. اگر ارز دیگری در نظر دارید، با ما تماس بگیرید تا امکان پرداخت را فراهم کنیم.

شما چه نوع پرداختی را قبول می کنید؟

روش پرداخت مرسوم و مطلوب BTS فقط انتقال بانکی از طریق درگاه بانکی سایت است. اما پرداخت آنلاین با اپلیکیشن های دیگر، پرداخت از طریق Pos و ATM و همچنین از طریق باجه بانکی پذیرفته می شود. در صورت پرداخت غیرمستقیم، بایستی تصویر رسید پرداخت برای ما ارسال شود. اگر دستمزد ترجمه کتاب بالا باشد، چک نیز پذیرفته می شود.

آیا امکان صدور فاکتور رسمی و تایید شده در دفاتر اسناد رسمی وجود دارد؟

بله. اگر برای ترجمه کتاب خود به فاکتور رسمی نیاز دارید، بیوم BTS برای شما فاکتور رسمی با کد اقتصادی و مستندات لازم ارسال می کند. اگر به تایید در دفتر اسناد رسمی نیاز باشد، هزینه های تحمیلی به عهده مشتری است.

از قیمت ها و کیفیت خدمات سانتر ترجمه کتاب شگفت زده خواهید شد.