رفتن به نوشته‌ها

سایر سئوالات پرتکرار ترجمه کتاب پزشکی

بومی سازی در ترجمه کتاب پزشکی چیست و به چه صورت انجام می شود؟

گاهی با توجه به نوع کتاب و محتوای منتشر شده، لازم است که محتوا با فرهنگ جامعه مخاطب هماهنگ شود. بنابراین ترجمه کتاب بایستی برای مخاطبان جدید خوشایند بوده و مسائل حقوقی و اخلاقی در آن رعایت شود. به این پروسه بومی سازی گفته می شود. بومی سازی ترجمه کتاب در بیوم ترجمه کتاب BTS به درخواست مشتری و بصورت رایگان انجام می شود.

آیا بیوم ترجمه کتاب BTS با گروه یا سرویس خاصی همکاری دارد؟

بله. کتاب های ترجمه شده در پلن پریمیوم برای حروفچینی، قالب بندی و تبدیل دیجیتال به انتشارات ترجمک تحویل داده می شود و پخش و توزیع کتاب ها به عهده انتشارات ترجمک است.

آیا غیر از ترجمه کتاب خدمات دیگری در BTS عرضه می شود؟

از آنجایی که بیوم ترجمه کتاب BTS زیر مجموعه هلدینگ ترجمک است، خدماتی چون نشر رومیزی، تبدیل دیجیتال، تهیه کتاب اورجینال نیز برای مشتریان BTS عرضه می شود. این خدمات مخصوص کتاب هایی است که در BTS ترجمه شده است.

ارزش ترجمه معکوس در ترجمه کتاب پزشکی چیست؟

معمولا در بیوم ترجمه کتاب BTS به ترجمه معکوس نیازی نیست و ترجمه ها کاملا صحیح و مطابق استاندارد عملکرد برتر مترجم انجام می شود. اما در صورت درخواست مشتری ترجمه معکوس انجام می شود. معمولا ترجمه معکوس برای کنترل کیفی ترجمه کتاب فارسی به انگلیسی مناسب است.

چه نوع اسناد یا کتابی در اکوسیستم ترجمه کتاب پزشکی BTS ترجمه می شود؟

بیوم BTS انحصاراً یک سانتر ترجمه کتاب است و از انجام کارهای دانشجویی و ترجمه مقاله و اسناد رسمی معذور است. بعضی از اسناد و محتواها از قبیل کتابچه راه اندازی خط تولید کارخانه، دفترچه راه اندازی ماشین، وبسایت های علوم پزشکی و غیره که بالای 20 هزار کلمه حجم دارند نیز کتاب محسوب شده و در بیوم ترجمه کتاب BTS ترجمه می شوند.

روند ترجمه وبسایت در اکوسیستم ترجمه کتاب BTS چگونه است؟

از آنجایی که بعضی از کتاب ها به صورت وبسایت و برای مطالعه آنلاین در اختیار مخاطبان قرار داده می شود، اکوسیستم ترجمه کتاب BTS آمادگی دارد وبسایت های علوم پزشکی را بصورت کامل ترجمه نماید و معادل وبسایت منتشر شده را به زبان های مورد نظر مشتری ترجمه و کدنویسی کرده و منتشر نماید.

سئوالاتی که در این صفحه وجود ندارد، چطور پاسخ داده می شود؟

اگر پاسخ سئوال شما در این صفحه یافت نشد، می توانید از طریق مجراهای تماس شرکت از قبیل دکمه واتساپ در گوشه سمت راست پایین وبسایت، فرم تماس با ما و یا تماس مستقیم سئوالات خود را بپرسید. اپراتورهای BTS از ساعت 3 عصر تا 3 صبح آماده پاسخگویی به سئوالات شما می باشند.

از قیمت ها و کیفیت خدمات سانتر ترجمه کتاب شگفت زده خواهید شد.