رفتن به نوشته‌ها

ترجمه کتاب رشته هماتولوژی

ترجمه کتاب رشته هماتولوژیترجمه کتاب رشته هماتولوژی: ترجمه چیست؟ هماتولوژی چیست؟ ترجمه کتاب خون شناسی پزشکی چیست؟ ترجمه کتاب های هماتولوژی و بانک خون چیست؟ ترجمه کتاب تخصصی هماتولوژی پزشکی چگونه انجام می شود؟ برای ترجمه کتاب بانک خون و هماتولوژی چه تخصصی لازم است؟ کتاب های کارشناسی علوم آزمایشگاهی و بانک خون چگونه ترجمه می شود؟ آیا هماتولوژیست مترجم هم هست؟ بهترین ترجمه هماتولوژی چگونه است؟ در این مقاله به ترجمه تخصصی کتاب های هماتولوژی و رشته خون شناسی و بانک خون می پردازیم.

ثبت سفارش ترجمه کتاب مشاوره قبل از ثبت سفارش

ترجمه تخصصی کتاب های رشته خون شناسی و بانک خون

رشته خون شناسی و بانک خون ( Hematology and blood banking) شاخه ای از علوم آزمایشگاهی بالینی و تحقیقاتی است و دانش آموختگان این رشته به منظور پیشگیری، تشخیص و درمان بیماریهای خونی انسان و با به کارگیری اصول، روشها و فناوری‌های نوین در عرصه‌های بالینی پزشکی و پژوهشی با هدف ویژه بهبود و ارتقای سلامت فعالیت کرده، و در دو دهه اخیر با شتاب زیادی رشد و توسعه یافته است. به همین دلیل ترجمه تخصصی خون شناسی و بانک خون اهمیت خاصی دارد.

می توان از رشته خون شناسی بعنوان یکی از گرایشها یا شاخه های توسعه یافته و تکمیل کننده نیاز درمان و تشخیص پزشکی نام برد. انتظار می رود طی سال های آینده با حضور دانش آموختگان این رشته در کشور، ایران سهم قابل قبولی را در زمینه تولید و ارائه خون شناسی به جامعه پزشکی و علمی جهانی به ویژه در منطقه کسب نماید.

هدف از اجرای برنامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون تربیت نیروی انسانی متبحر و ورزیده می باشد که در بخش خون شناسی و بانک خون آزمایشگاهی مراکز بهداشتی و درمانی کشور توانایی انجام آزمایشات معمولی و تخصصی را در حوزه درمان داشته باشند و همچنین قادر به انجام و گزارش نتایج پروژه های تحقیقاتی بنیادی و کاربردی در حوزه پژوهش باشند.

علاوه بر این آموزش نیروهای کارآمد جهت به کار گیری در حوزه آموزش بعنوان هیئت علمی جهت تربیت نیروی انسانی متبحر می باشد. رشته هماتولوژی آزمایشگاهی در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در ایران پذیرش دارد. فارغ التحصیلان این رشته گزینه های انتخابی بسیار متنوعی برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری دارند.

گرایش های دکترا برای دانش آموختگان هماتولوژی

وزارت علوم: دکترای زیست شناسی (کلیه گرایش ها) وزارت بهداشت: دکترای رشته های خون شناسی آزمایشگاهی و علوم انتقال خون ( هماتولوژی )، بیولوژی تولید مثل، پزشکی مولکولی، زیست فناوری پزشکی، مهندسی بافت، نانوفناوری پزشکی، ایمنی شناسی پزشکی، علوم سلولی کاربردی، انفورماتیک پزشکی (مجاز برای تمامی رشته های ارشد علوم پزشکی)، سلامت در بلایا و فوریتها (مجاز برای تمامی رشته های ارشد علوم پزشکی)، سلامت و رفاه اجتماعی (مجاز برای تمامی رشته های ارشد علوم پزشکی)، اپیدمیولوژی (مجاز برای تمامی رشته های ارشد علوم پزشکی)، مددکاری اجتماعی (مجاز برای تمامی رشته های ارشد علوم پزشکی به شرط داشتن کارشناسی مددکاری)، گفتار درمانی (مجاز برای تمامی رشته های ارشد به شرط داشتن کارشناسی گفتار درمانی).

ترجمه تخصصی کتاب خون شناسی و بانک خون

ترجمه کتاب های رشته هماتولوژی را به ما بسپارید. سایت BTS  با بهترین مترجمان با سابقه خود آماده ارائه انواع خدمات ترجمه تخصصی خون شناسی و بانک خون به شما عزیزان می باشد. سرویس ترجمه کتاب تخصصی برای ترجمه کتاب های مرجع رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترای خون شناسی و بانک خون، ارائه می شود.

شما می توانید ترجمه کلیه کتاب های رشته خون شناسی و بانک خون   را با خیال راحت به ما سپرده تا با کم ترین هزینه و بهترین کیفیت برای شما ترجمه شود.

مترجمین BTS علاوه بر سوابق طولانی در ترجمه تخصصی کتب دانشگاهی، آزمون های لازم را برای تایید صلاحیت گذرانده اند.

مترجم های کتاب ما دارای خصوصیات زیر هستند:

  • صحیح ترین ترجمه های ممکن را ارائه می کنند
  • افرادی با صلاحیت و مهارت های حرفه ای و شخصی هستند
  • در حوزه تخصصی خود سرآمد هستند
  • به زبان مادری خود ترجمه می کنند
  • با دقت و موشکافی استخدام شده و به عضویت تیم ترجمه کتاب ترجمک درآمده اند.

ترجمه تخصصی خون شناسی و بانک خون کلیه کتاب های تخصصی و عمومی رشته علوم آزمایشگاهی و گرایش های کارشناسی ارشد و دکترای آن از جمله خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون در پلان های مختلف فوری، نیمه فوری و عادی ترجمه شده و به شما ارائه خواهد شد.

    در این راستا ترجمه کتب زیر به طور خاص انجام می شود:

  • ترجمه تخصصی کتاب های هماتولوژی
  • ترجمه کتاب تخصصی بانک خون
  • ترجمه کتاب تخصصی پاتولوژی
  • ترجمه کتاب تخصصی بیولوژی
  • ترجمه کتاب تخصصی ایمنولوژی
  • ترجمه کتاب تخصصی فیزیولوژی سلولی و هماتولوژی
  • ترجمه کتاب های مرتبط با روش های آزمایشگاهی
  • ترجمه کتاب های تخصصی مرتبط با سلول های بنیادی
  • ترجمه کتاب های تخصصی بیوانفورماتیک
  • ترجمه کتاب تخصصی ایمونوهماتولوژی و انتقال خون
  • ترجمه کتاب تخصصی کنترل کیفی در آزمایشگاه و بانک خون
  • غیره

ثبت سفارش ترجمه هماتولوژی

بنابراین با خیال راحت فرم سفارش ترجمه کتاب را تکمیل کرده و ارسال کنید. به فاصله کوتاهی کوردیناتور سایت با شما تماس گرفته و اقدامات شروع پروژه ترجمه کتاب شما را فراهم خواهد ساخت.

از قیمت ها و کیفیت خدمات ترجمه کتاب ما شگفت زده خواهید شد. گارانتی عمرانه ترجمه های ما ضامن کیفیت خدمات ترجمه کتاب تخصصی ماست.

چگونه از پلن پرمیوم ترجمه کتاب تخصصی استفاده کنیم؟

پلن پرمیوم برای کسانی مناسب است که به دنبال تقویت رزومه و جمع آوری امتیاز هستند. در این پلن 60% هزینه ترجمه کتاب توسط شرکت پرداخت می شود. در عوض حقوق معنوی اثر بطور کامل و انحصاری در اختیار مشتری و حقوق مادی آن در اختیار شرکت خواهد بود.

منتشر شده در ترجمه کتاب علوم پزشکی
از قیمت ها و کیفیت خدمات سانتر ترجمه کتاب شگفت زده خواهید شد.