رفتن به نوشته‌ها

سئوالات پرتکرار ترجمه کتاب

روند ثبت سفارش ترجمه کتاب چگونه است؟

روند ثبت سفارش ترجمه کتاب تخصصی و کتاب دانشگاهی

پس از تکمیل فرم ثبت سفارش ترجمه کتاب و ارسال فایل اروجینال، کوردیناتور سایت با شما تماس می گیرد و در رابطه با نیازهای شما و ملزومات پروژه مشورت می کند. پس از نیازسنجی و تعیین مشخصات پروژه، قرارداد ترجمه کتاب برای شما ارسال می شود.

قرارداد ترجمه کتاب به چه شکلی عقد می شود؟

طریقه عقد قرارداد ترجمه کتاب

قرارداد ترجمه کتاب به دو شکل است: ترجمه طلایی کتاب و یا ترجمه پرمیوم کتاب. تفاوت دو قرارداد در هزینه ترجمه و تعیین مالکیت مادی و معنوی اثر است. پس از ثبت سفارش و نیازسنجی، برگه های رسمی عقد قرارداد برای امضاء و تایید برای مشتری ارسال می شود.

قرارداد ترجمه طلایی کتاب چیست؟

قرارداد طلایی ترجمه کتاب دانشگاهی

در قرارداد ترجمه طلایی کتاب، فایل ارسالی کلمه شمار شده و هزینه محاسبه می شود. تخفیف در اولین سفارش اعمال نمی شود اما از سفارش های دوم به بعد تخفیف 10 درصدی اعمال می شود

قرارداد ترجمه پرمیوم کتاب چیست؟

قرارداد پرمیوم ترجمه کتاب دانشگاهی

در قرارداد ترجمه پرمیوم کتاب، پس از کلمه شمار و تعیین هزینه ترجمه، 40 درصد هزینه را مشتری و 60 درصد هزینه را انتشارات ترجمک پرداخت خواهد کرد. سپس مالکیت معنوی اثر (بطور کامل) در اختیار مشتری و مالکیت مادی کتاب در اختیار انتشارات خواهد بود. این قرارداد برای کسانی مفید است که قصد دارند رزومه خود را تقویت کنند.

آیا امکان دریافت نمونه برای ترجمه کتاب وجود دارد؟

نمونه ترجمه کتاب تخصصی

بله، پس از عقد قرارداد، چند صفحه از کتاب بطور تصادفی و به انتخاب مشتری تعیین شده و بین مترجمان توزیع می شود. مترجم بهترین ترجمه ای که مشتری انتخاب کند، برای ترجمه کار انتخاب خواهد شد.

آیا امکان انتشار کتاب در کشورهای دیگر وجود دارد؟

چاپ کتاب در خارج از کشور

بله، از آنجایی که انتشارات ترجمک قرارداد همکاری با چند ناشر برتر جهان دارد، از جمله اسپرینگر؛ امکان ترجمه کتاب شما از فارسی به انگلیسی و انتشار در خارج از کشور وجود دارد. این سرویس تنها برای کتاب های ترجمه یا تالیف شده به زبان انگلیسی امکانپذیر است.

فرآیند ترجمه کتاب چگونه کنترل می شود؟

فرآیند کنترل ترجمه کتاب

پس از عقد قرارداد و مشخص شدن مترجم یا مترجمین کتاب (با توجه به پلن زمانی کتاب یک یا چند مترجم ممکن است انتخاب شود)، یک ساب دامنه اختصاصی به نام کتاب ایجاد می شود که تنها مدیریت، مشتری و مترجم به آن دسترسی دارد. مشتری می تواند بطور روزانه تبدیل متن منبع به متن هدف را ملاحظه کند و در صورت نیاز کامنت بدهد. مشتری کنترل کاملی بر روند ترجمه کتاب دارد و مدیر پروژه محسوب می شود.

چگونه می‌توانم جواب سوالات احتمالی دیگر را پیدا کنم؟

مشاوره قبل از ثبت سفارش ترجمه کتاب

قبل از ثبت سفارش می توانید تلفنی با کوردیناتور در تماس باشید. بعد از عقد قرارداد، علاوه بر سیستم پشتیبانی موجود در پنل اختصاصی مشتری که مستقیم با مترجم و مدیریت در ارتباط است، می توانید از طریق تلفن، پیامک، واتساپ و تلگرام با اپراتورهای سایت در ارتباط باشید.

منتشر شده در ترجمه کتاب
از قیمت ها و کیفیت خدمات سانتر ترجمه کتاب شگفت زده خواهید شد.