رفتن به نوشته‌ها

ترجمه کتاب رشته فیتوشیمی

ترجمه کتاب رشته فیتوشیمیترجمه کتاب رشته فیتوشیمی: ترجمه چیست؟ مهندسی فیتوشیمی چیست؟ ترجمه مهندسی فیتوشیمی چیست؟ کارشناسی ارشد مهندسی فیتوشیمی چیست؟ ترجمه کتاب مهندسی فیتوشیمی چیست؟ ترجمه کتاب کارشناسی ارشد مهندسی فیتوشیمی چگونه انجام می شود؟ چگونه ترجمه کتاب دکتری مهندسی فیتوشیمی ثبت کنیم؟ روند ثبت سفارش ترجمه کتاب مهندسی فیتوشیمی چگونه است؟ بهترین ترجمه کتاب مهندسی فیتوشیمی به چه تخصصی نیاز دارد؟ ترجمه کتاب مهندسی فیتوشیمی در BTS توسط چه کسی انجام می شود؟ آیا بیوم ترجمه کتاب BTS بهترین سایت ترجمه کتاب مهندسی فیتوشیمی است؟

رشته مهندسی فیتوشیمی (گیاه شیمی)

ترجمه کتاب رشته فیتوشیمی؟ فیتوشیمی چیست؟ کارشناسی ارشد فیتوشیمی چیست؟ دکترای فیتوشیمی و دکترای شیمی در چه حوزه ای فعالیت می کند؟ رشته فیتوشیمی (به انگلیسی: Phytochemistry) علم مطالعه خواص مواد فیتوکمیکال (phytochemicals) است، که همان مواد شیمیایی استخراج شده از گیاهان می باشد. متخصص فیتوشیمی (Phytochemist) تلاش می کند که ساختار شمار زیادی متابولیت های ثانویه یافت شده در گیاهان را توصیف کند.

ثبت سفارش ترجمه کتاب مشاوره قبل از ثبت سفارش

گیاهان به دلایل مختلفی مواد گیاه شیمیایی را تولید می کنند که شامل محافظت خودشان در مقابل حشرات و بیماری های گیاهی است. ترکیبات یافته شده در گیاهان متنوع است اما در چهار دسته اصلی دسته بندی می شوند:

  • آلکالوئیدها
  • فنیل پروپانوئیدها
  • پلی کتیدها
  • ترپنوئیدها

رشته فیتوشیمی را میتوان زیر مجموعه یا گرایش شیمی و یا گیاه شناسی دانست. از آنجا که فیتو شیمی طی سالیان متمادی با شیمی گیاهان دارویی ارتباط داشته‌است، نقش بسزایی نیز در پیشرفت صنعت داروسازی داشته است.

تکنیک های رایج دراین علم عبارتند از: استخراج و جدا سازی، تغلیظ، آنالیز، تکنیک های کروماتوگرافی و الکتروفورز که در نهایت شناخت فرمولهای دقیق ساختاری و مسیرهای بیوسنتزی را امکان پذیر می سازد.

یک متخصص فیتوشیمی (فیتوشیمیست) قادر است نسبت به استخراج، اندازه گيري و شناسايي ترکيبات موثره گياهان دارويي در مقياس آزمايشگاهي و صنعتي اقدام نموده و عضو مؤثری در گروه های تحقيقاتي شيمي دارويي در مراکز تحقيقاتي و شرکتهاي داروسازی باشد.

دانش آموختگان کارشناسی شیمی که در دوره تحصیلات تکمیلی شرکت کرده و کارشناسی ارشد فیتو شیمی خوانده اند معمولا در دکتری فیتوشیمی و یا دکتری فارماکوگنوزی شرکت می کنند اما می توانند در رشته های دیگری از قبیل سم شناسی پزشکی و غیره نیز شرکت کنند.

 ترجمه تخصصی کتاب های رشته مهندسی فیتوشیمی

ترجمه کتاب های رشته مهندسی فیتوشیمی را به ما بسپارید. سایت BTS  با بهترین مترجمان با سابقه خود آماده ارائه انواع خدمات ترجمه کتاب به شما عزیزان می باشد. سرویس ترجمه کتاب تخصصی برای ترجمه کتاب های مرجع گرایش های مختلف مهندسی شیمی ارائه می شود.

شما می توانید ترجمه کلیه کتاب های رشته مهندسی فیتوشیمی    را با خیال راحت به ما سپرده تا با کم ترین هزینه و بهترین کیفیت برای شما ترجمه شود.

مترجمین BTS علاوه بر سوابق طولانی در ترجمه تخصصی کتب دانشگاهی، آزمون های لازم را برای تایید صلاحیت گذرانده اند.

مترجم های کتاب ما دارای خصوصیات زیر هستند:

  • صحیح ترین ترجمه های ممکن را ارائه می کنند
  • افرادی با صلاحیت و مهارت های حرفه ای و شخصی هستند
  • در حوزه تخصصی خود سرآمد هستند
  • به زبان مادری خود ترجمه می کنند
  • با دقت و موشکافی استخدام شده و به عضویت تیم ترجمه کتاب ترجمک درآمده اند.

ترجمه کتاب مهندسی فیتوشیمی

کلیه کتاب های رشته مهندسی شیمی و گرایش های آن در پلان های مختلف فوری، نیمه فوری و عادی ترجمه شده و به شما ارائه خواهد شد.

    در این راستا ترجمه کتب زیر به طور خاص انجام می شود:

  • ترجمه تخصصی کتاب های شیمی فیزیک پیشرفته
  • ترجمه کتاب تخصصی اصول تجزیه دستگاهی
  • ترجمه کتاب تخصصی مبانی شیمی تجزیه
  • ترجمه کتاب تخصصی روش های دستگاهی در شیمی تجزیه
  • ترجمه تخصصی تکست و درسنامه کروماتوگرافی
  • ترجمه کتاب های تخصصی روش های الکتروشیمی
  • ترجمه کتاب های تخصصی علوم گیاه شیمی
  • ترجمه کتاب های تخصصی شیمی آلی
  • غیره

ثبت سفارش ترجمه کتاب فیتوشیمی

بنابراین با خیال راحت فرم سفارش ترجمه کتاب را تکمیل کرده و ارسال کنید. به فاصله کوتاهی کوردیناتور سایت با شما تماس گرفته و اقدامات شروع پروژه ترجمه کتاب شما را فراهم خواهد ساخت.

از قیمت ها و کیفیت خدمات ترجمه کتاب ما شگفت زده خواهید شد. گارانتی عمرانه ترجمه های ما ضامن کیفیت خدمات ترجمه کتاب تخصصی ماست.

آیا ترجمه تخصصی کتاب مهندسی شیمی شامل پلن پرمیوم می شود؟

ترجمه تخصصی کتاب مهندسی شیمی

بله. پلن پرمیوم ترجمه کتاب تخصصی و کتاب های مرجع دانشگاهی به رشته و گرایش ارتباطی ندارد و شامل ترجمه مشارکتی کتاب های کلیه رشته های دانشگاهی می شود.

آیا فرمول ها، نمودار و دیاگرام ها در ترجمه کتاب شیمی تایپ می شوند؟

ترجمه تخصصی کتاب مهندسی شیمی

بله، کلیه قسمت های قابل بازتولید کتاب از قبیل فرمول ها، نام های ژنریک و شیمیایی دارای نماد و اندیکس، غیره تایپ و حروفچینی می شود و نسخه ای معادل نسخه اصلی تهیه می شود.

چگونه از پلن پرمیوم ترجمه کتاب تخصصی استفاده کنیم؟

ترجمه تخصصی کتاب مهندسی شیمی

پلن پرمیوم برای کسانی مناسب است که به دنبال تقویت رزومه و جمع آوری امتیاز هستند. در این پلن 60% هزینه ترجمه کتاب توسط شرکت پرداخت می شود. در عوض حقوق معنوی اثر بطور کامل و انحصاری در اختیار مشتری و حقوق مادی آن در اختیار شرکت خواهد بود.

منتشر شده در ترجمه کتاب فنی و مهندسی
از قیمت ها و کیفیت خدمات سانتر ترجمه کتاب شگفت زده خواهید شد.