رفتن به نوشته‌ها

ترجمه کتاب رشته مهندسی برق-کنترل

مهندسی برق چیست؟ گرایش برق- کنترل چیست؟ وظیفه مهندس برق- کنترل چیست؟ چگونه کتاب رشته مهندسی برق- کنترل را ترجمه کنیم؟ ترجمه کتاب رشته مهندسی برق – کنترل چگونه است؟ گروه فنی و مهندسی BTS آماده است ترجمه کتاب مهندسی برق کنترل شما را انجام دهد.

ثبت سفارش ترجمه کتاب مشاوره قبل از ثبت سفارش

همانطور که می دانیم رشته مهندسي برق در مقطع كارشناسي داراي 4 گرايش الكترونيك، مخابرات، كنترل و قدرت است. البته گرايش هاي فوق در مقطع ليسانس تفاوت چنداني با يكديگر ندارند و هر گرايش با گرايش ديگر تنها در 30 واحد يا كمتر متفاوت است. و حتي تعدادي از فارغ التحصيلان مهندسي برق در بازار كار جذب گرايشهاي ديگر اين رشته مي شوند.

معرفی رشته برق – کنترل

وظیفه اصلی بسیاری از مهندسان کنترل (Control Engineer) تلفیق و تنظیم سیستم است. آشناترین بخش این پروسه تنظیم کردن لوپ های سیستم است. اغلب پارامترهای زیادی بایستی تنظیم شود تا از کاکرد دقیق سیستم اطمینان حاصل شود. تجربه زیادی برای اطمینان از کارکرد صحیح سیستم و لحاظ کردن نیازهای کاربران آن لازم است.

اغلب به مهندسان کنترل ریاضیدان های پنهان نامیده می شوند. زیرا این رشته مستلزم پایه های قوی ریاضی است که برای موفقیت در حوزه کنترل لازم است. بسیاری از مهندسان کنترل در یک یا چند حوزه ریاضی صاحبنظر هستند.

مهندسان بخش برق – کنترل از یک سو با مدل‌سازی و تحلیل عملکرد سیستم‌ها و از سوی دیگر با طراحی و کنترل سیستم‌ها به منظور رسیدن به عملکرد مطلوب سروکار دارند. مهندسان کنترل یاد می‌گیرند که به مسائل حوزه کاری خود انتزاعی فکرکنند و روش‌ها و راه حل‌های یکسانی را در تحلیل و طراحی و مدل‌سازی و کنترل سیستم‌های مختلف، از صنعتی گرفته تا اجتماعی، اقتصادی و زیستی به کار برند. بعلاوه مهندسان کنترل با پیاده‌سازی روش‌های کنترلی در سیستم‌های صنعتی سر و کار خواهند داشت و در این مسیر با مباحثی چون اتوماسیون صنعتی، سنسورها، ابزاردقیق و پیاده‌سازی سیستم‌های کنترل در بستر دیجیتال آشنا می‌شوند. ترجمه کتاب رشته مهندسی کنترل یکی از ضرورت های کار است.

برخی از زمینه‌های کاری و تحقیقاتی مهندسی کنترل

  • طراحی و تحلیل سیستم‌های کنترل تحلیلی و هوشمند با هدف اصلاح و ارتقای عملکرد
  • روش‌های بهینه‌سازی خطی و غیرخطی و تصمیم‌گیری با حضور عدم قطعیت
  • مدل‌سازی سیستم‌های مختلف و اجزا آن اعم از مکانیکی، الکتریکی، شیمیایی، اقتصادی، اجتماعی و زیستی
  • اتوماسیون سیستم‌های صنعتی، سنسورهای اندازه‌گیری و ابزار دقیق مورد استفاده در سیستم‌های کنترل
  • پیاده‌سازی کامپیوتری، میکروپروسسوری و میکرو کنترلری روش‌های کنترلی

هدف‌ از گرایش‌ کنترل‌ در دانشکده‌ مهندسی‌ برق‌، آشنایی‌ دانشجویان‌ با چگونگی‌ تحلیل‌ و مدلسازی‌ سیستمهای‌ پویا و معرفی‌ اصول‌ طراحی‌ و نحوه‌ استفاده‌ از سیستمهای‌ کنترل‌ خودکار برای‌ بهبود رفتار این‌ گونه‌ سیستمها می‌باشد. دروس‌ کارشناسی‌ گرایش‌ کنترل‌ علاوه‌ بر آشنا کردن‌ دانشجویان‌ با اصول‌ کنترل‌، به‌ گونه‌ای‌ برنامه‌ریزی‌ شده‌اند تا دانشجویان‌ را برای‌ ادامه‌ تحصیل‌ در مقاطع‌ بالاتر نیز به‌ نحو مطلوب‌ آماده‌ نمایند. همچنین ترجمه کتاب رشته مهندسی کنترل به آماده شدن فراگیران کمک می کند.

وضعيت ادامه تحصيل در مقاطع بالاتر

فارغ التحصيل در مقطع كارشناسي برق كه مدرك خود را در يكي از چهار گرايش الكترونيك، مخابرات، قدرت و كنترل مي گيرد، مي تواند در يكي از اين گرايشها (اختياري) يا رشته اي كه برق زير مجموعه اي براي آن تعريف شده، ادامه تحصيل نمايد. اين رشته به صورت: مهندسي برق- الكترونيك، برق- قدرت، برق- مخابرات (شامل گرايش هاي: ميدان، سيستم، موج، رمز، مايكرونوري) برق- كنترل، مهندسي پزشكي (گرايش بيوالكتريك)، مهندسي هسته اي (دو گرايش مهندسي راكتور و مهندسي پرتو پزشكي، مهندسي كامپيوتر (معماري كامپيوتر، هوش مصنوعي و رباتيك) است.

براي تحصيل در مقطع دكتراي تخصصي، مي توان، در هر يك از زيرشاخه هاي تخصصي‌تر گرايشهاي ياد شده ميزان مورد نياز واحدها را اخذ كرد و رساله دكتري را در همان موضوع خاص ارائه داد. مسلم است اين زير شاخه ها، گرايشهاي تخصصي تر اين چهار گرايش است. امكان ادامه تحصيل در كليه گرايشهاي ياد شده در مقطعهاي كارشناسي ارشد و تا حد زيادي در دوره دكتري، در داخل كشور وجود دارد. رشته برق به دليل كاربردي بودن آن در بسياري از علوم مهندسي ديگر، براي فارغ التحصيلان امكان تحصيل در بسياري گرايشها و دانشها را فراهم مي كند.

ترجمه تخصصی کتاب های رشته مهندسی برق-کنترل

ترجمه کتاب رشته مهندسی برق-کنترل را به ما بسپارید. سایت BTS با بهترین مترجمان با سابقه خود آماده ارائه انواع خدمات ترجمه کتاب به شما عزیزان می باشد. سرویس ترجمه کتاب تخصصی برای ترجمه کتاب های مرجع گرایش های مختلف مهندسی برق ارائه می شود.

شما می توانید ترجمه کلیه کتاب های رشته مهندسی برق – کنترل    را با خیال راحت به ما سپرده تا با کم ترین هزینه و بهترین کیفیت برای شما ترجمه شود.

مترجمین BTS علاوه بر سوابق طولانی در ترجمه تخصصی کتب دانشگاهی، آزمون های لازم را برای تایید صلاحیت گذرانده اند.

مترجم های کتاب ما دارای خصوصیات زیر هستند:

  • صحیح ترین ترجمه های ممکن را ارائه می کنند
  • افرادی با صلاحیت و مهارت های حرفه ای و شخصی هستند
  • در حوزه تخصصی خود سرآمد هستند
  • به زبان مادری خود ترجمه می کنند
  • با دقت و موشکافی استخدام شده و به عضویت تیم ترجمه کتاب ترجمک درآمده اند.

ترجمه کتاب مهندسی کنترل

کلیه کتاب های رشته مهندسی کنترل و گرایش های آن در پلان های مختلف فوری، نیمه فوری و عادی ترجمه شده و به شما ارائه خواهد شد.

در این راستا ترجمه کتب آکادمیک زیر به طور خاص انجام می شود:

  • ترجمه تخصصی کتاب های MEMS و VHDL
  • ترجمه کتاب تخصصی VLSI پیشرفته
  • ترجمه کتاب تخصصی ابزار دقیق
  • ترجمه کتاب تخصصی روش های اتوماسیون
  • ترجمه تخصصی تکست ادوات انرژی، نانو و نیمه هادی
  • ترجمه کتاب های تخصصی الکترونیک پایه و پیشرفته
  • ترجمه کتاب های تخصصی الگوریتم پیشرفته و امنیت شبکه
  • ترجمه کتاب های تخصصی پایگاه داده و آزمایشگاه الکترونیک
  • ترجمه کتاب های تخصصی مدارولابراتوارترجمه کتاب مهندسی کنترل
  • ترجمه کتاب های تخصصی سیستم های قدرت
  • ترجمه ترمودینامیک عملی مایعات و محلول ها
  • ترجمه کتاب های تخصصی برنامه نویسی
  • ترجمه کتاب های تخصصی سیگنال های بیومدیکال
  • ترجمه کتاب های تخصصی آمار و استنباط آماری
  • ترجمه کتاب تحلیل سیستم و دینامیک
  • ترجمه کتاب های تخصصی روبوتیک و الکترومغناطیس
  • ترجمه کتاب تخصصی توزیع و دینامیک
  • غیره

ثبت سفارش ترجمه کتاب مهندسی برق-کنترل

بنابراین با خیال راحت فرم سفارش ترجمه کتاب را تکمیل کرده و ارسال کنید. به فاصله کوتاهی کوردیناتور سایت با شما تماس گرفته و اقدامات شروع پروژه ترجمه کتاب شما را فراهم خواهد ساخت.

از قیمت ها و کیفیت خدمات ترجمه کتاب ما شگفت زده خواهید شد. گارانتی عمرانه ترجمه های ما ضامن کیفیت خدمات ترجمه کتاب تخصصی ماست.

آیا ترجمه تخصصی کتاب مهندسی برق شامل پلن پرمیوم می شود؟

ترجمه تخصصی کتاب رشته مهندسی برق

بله. پلن پرمیوم ترجمه کتاب تخصصی و کتاب های مرجع دانشگاهی به رشته و گرایش ارتباطی ندارد و شامل ترجمه مشارکتی کتاب های کلیه رشته های دانشگاهی می شود. پلن پرمیوم برای ترجمه کتاب های مهندسی برق، مهندسی برق-قدرت، برق-الکترونیک، برق-مخابرات، برق-کنترل، مهندسی پزشکی، مهندسی هسته ای و مهندسی کامپیوتر قابل سفارش است.

آیا فرمول ها، نمودار و دیاگرام ها در ترجمه کتاب مهندسی برق تایپ می شوند؟

ترجمه تخصصی کتاب رشته مهندسی برق

بله، کلیه قسمت های قابل بازتولید کتاب از قبیل فرمول ها، اسامی و نمادها و اندیکس، غیره تایپ و حروفچینی می شود و نسخه ای معادل نسخه اصلی تهیه می شود.

چگونه از پلن پرمیوم ترجمه کتاب تخصصی استفاده کنیم؟

ترجمه تخصصی کتاب رشته مهندسی برق

پلن پرمیوم برای کسانی مناسب است که به دنبال تقویت رزومه و جمع آوری امتیاز هستند. در این پلن 60% هزینه ترجمه کتاب توسط شرکت پرداخت می شود. در عوض حقوق معنوی اثر بطور کامل و انحصاری در اختیار مشتری و حقوق مادی آن در اختیار شرکت خواهد بود.

آیا قبل از ثبت سفارش می توان نمونه ای از ترجمه های مهندسی برق را مطالعه کرد؟

ترجمه تخصصی کتاب رشته مهندسی برق

با توجه به لزوم حفظ حریم و محرمانگی سفارشات مشتریان، امکان ارائه نمونه ترجمه از کتاب های ترجمه شده قبلی وجود ندارد. اما نمونه ای از کتاب خودتان و به انتخاب خودتان قبل از عقد قرارداد ترجمه و تحویل خواهد شد.

منتشر شده در ترجمه کتاب فنی و مهندسی
از قیمت ها و کیفیت خدمات سانتر ترجمه کتاب شگفت زده خواهید شد.