رفتن به نوشته‌ها

سئوالات تحویل فایل منبع

سئوالات پرتکرار ترجمه کتاب پرستاری: سئوالات تحویل فایل منبع؟ ترجمه چیست؟ ترجمه تخصصی چیست؟ ترجمه کتاب پرستاری چیست؟ ترجمه تخصصی کتاب پرستاری چیست؟ ترجمه کتاب تخصصی پرستاری چیست؟ وقتی صحبت از ترجمه کتاب تخصصی پرستاری می شود، سئوالات زیادی به ذهنی می رسد، بخصوص: بهترین ترجمه کتاب پرستاری چیست؟ چگونه از کیفیت ترجمه کتاب پرستاری مطمئن شویم؟ سایت برتر ترجمه کتاب پرستاری چیست؟ در این مقاله به سئوالات مربوط به ارسال فایل کتاب منبع یا کتاب اورجینال می پردازیم.

چگونه کتاب یا محتوای منبع را تحویل دهم؟ آیا لازم است به دفتر BTS مراجعه کنم؟

سئوالات پرتکرار ثبت سفارش ترجمه کتاب پرستاریاز آنجایی که بیوم ترجمه کتاب BTS یک سانتر آنلاین ترجمه کتاب است و سفارشات ترجمه کتاب آنلاین انجام می شود، نیازی به مراجعه حضوری نیست. اما اگر کتاب شما به صورت هاردکور (چاپی) است، می توانید به دفتر مراجعه یا از طریق پست پیشتاز ارسال نمایید. در صورتی که قصد بازدید دفتر را دارید، از طریق فرم تماس با ما در میان بگذارید تا قرار ملاقات گذاشته شود.

چگونه می توانم فایل بزرگتر از 20 مگابایت را ارسال کنم؟

ساده ترین راه استفاده از پورتال مشتری ما است. اما امکان ارسال فایل های بزرگتر از طرق زیادی وجود دارد، مثلا از طریق ایمیل، از طریق واتساپ، از طریق سایت های اشتراک فایل رایگان مثل آپلودبوی و نهایتا اگر فایل کتاب خیلی حجیم است (مثلا بالای 500 مگابایت)، بهترین گزینه ارسال فایل کپی شده بر DVD یا فلش درایو از طریق پست پیشتاز است. لطفا برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر، از طریق واتساپ با اپراتور BTS در تماس باشید.

چه نوع فایل هایی در بیوم ترجمه کتاب BTS پذیرفته می شود؟

نگران فرمت فایل کتاب یا محتوای خود نباشید. بیوم ترجمه کتاب BTS کلیه فرمت های رایج کتاب دنیا را می پذیرد، از جمله: MS Office ، PDF ، InDesign ، FrameMaker ، HTML ، XML و هر قالب دیگر. تنها تفاوت آن در زمان اولیه پردازش فایل و اولین تماس کوردیناتور سایت با شماست.

آیا امکان حفظ قالب بندی اولیه کتاب وجود دارد؟

بله، در بیشتر موارد هنگام ترجمه کتاب تخصصی پرستاری، یک نسخه معادل از کتاب منبع ایجاد می شود. کلیه قسمت های قابل ترجمه کتاب ترجمه شده و بخش های غیرقابل ترجمه به شکل اولیه درج می شود. تنها استثناء در درج محتوایی است که مغایرت سیاسی، اجتماعی یا قانونی داشته باشد. اینکار توسط مترجم کتاب انجام نشده و به عهده مشتری گذاشته می شود.

کتاب ترجمه شده را چگونه دریافت می کنم؟

تحویل ترجمه به پلن انتخابی مشتری بستگی دارد. در پلن پریمیوم فایل نهایی کتاب تحویل می شود. در پلن های دیگر ترجمه کتاب در قالب انتخابی مشتری (معمولا docx و pdf) تهیه می شود. مشتری می تواند بطور مادام العمر هر زمان اراده کند، وارد پایگاه اختصاصی خود شده و فایل را دانلود نماید. امکان ارسال فایل ترجمه شده کتاب پرستاری از طریق ایمیل، سرور FTP، پیک یا پست پیشتاز نیز در صورت درخواست وجود دارد.

از قیمت ها و کیفیت خدمات سانتر ترجمه کتاب شگفت زده خواهید شد.