رفتن به نوشته‌ها

سئوالات زبان ترجمه و مترجمان

سئوالات پرتکرار ترجمه کتاب پرستاری: سئوالات زبان ترجمه و مترجمان

مطالعه مقالات زیر می تواند به بسط هر چه بیشتر پاسخ های زیر کمک نماید:

آیا مترجمان زبان مادری کار ترجمه کتاب پرستاری را انجام می دهند؟

بله، بیوم ترجمه کتاب BTS به عنوان یک قاعده قطعی برای ترجمه کتاب های پرستاری از مترجم نیتیو استفاده می کند. مثلا ترجمه کتاب های انگلیسی به فارسی توسط مترجم فارسی زبان مسلط به انگلیسی و یا بالعکس، ترجمه کتاب فارسی به انگلیسی پرستاری توسط انگلیسی زبان مسلط به زبان فارسی ترجمه می شود. در صورت صلاحدید مشتری، ترجمه فارسی به انگلیسی توسط مترجمان خارج از کشور مجددا بازبینی می شود.

مترجمان شما کجا زندگی می کنند؟

از آنجایی که بیوم ترجمه کتاب BTS یک سانتر ترجمه کتاب آنلاین است، مترجمان ما از سراسر دنیا خدمت رسانی می کنند. برای نمونه علاوه بر مترجمان حرفه ای داخلی، ما مترجمان قابلی در کشورهای انگلستان، کانادا، آمریکا، فلیپین، ژاپن، کره جنوبی، چین و آلمان داریم. این مسئله موجب شده است که بیوم BTS بتواند بصورت 24 ساعته و بدون وقفه مترجم در اختیار مشتریان قرار دهد.

ترجمه چه زبان هایی در بیوم ترجمه کتاب BTS انجام می شود؟

تخصص اصلی بیوم ترجمه کتاب BTS در ترجمه به زبان های فارسی و انگلیسی است. در حال حاضر بیوم BTS و بویژه اکوسیستم ترجمه کتاب پزشکی BTS روی ترجمه کتاب و پایان نامه فارسی به انگلیسی تمرکز دارد. اما تجربه و پایگاه داده گسترده سرویس ما به ما این امکان را می دهد که پروژه های ترجمه شما به هر زبانی را پوشش دهیم که تقریباً شامل اکثریت زبان های زنده دنیا است. برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

در حال حاضر کتابی برای ترجمه دارم که جفت زبان منبع-مقصد در BTS ذکر نشده است، چطور اطلاعات کسب کنم؟

مهم نیست که کتاب خود را به چه زبانی قصد دارید ترجمه کنید. کافی است فایل کتاب را برای کوردیناتور ترجمه کتاب پرستاری BTS ارسال نمایید. اگر امکان ترجمه آن وجود نداشته باشد، حداقل یک مترجم آن زبان به شما معرفی خواهد شد.

از قیمت ها و کیفیت خدمات سانتر ترجمه کتاب شگفت زده خواهید شد.