رفتن به نوشته‌ها

ترجمه کتاب مهندسی نرم افزار

ترجمه کتاب مهندسی نرم افزاروقتی از کامپیوتر صحبت می کنیم سئوالات زیادی در مورد مهندسی کامپیوتر و ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر به ذهن می رسد: رشته کارشناسی کامپیوتر چیست؟ گرایش های کارشناسی کامپیوتر کدام است؟ کارشناسی ارشد کامپیوتر چند گرایش دارد؟ چگونه دکترای کامپیوتر بگیریم؟ ترجمه کتاب مهندسی نرم افزار چیست؟ ترجمه کتاب کامپیوتر چیست؟ ترجمه کتاب تخصصی مهندسی نرم افزار چیست؟ ترجمه تخصصی مهندسی نرم افزار چگونه انجام می شود؟ ترجمه کتاب مهندسی نرم افزار به چه تخصصی نیاز دارد؟ در این مجموعه مقاله به معرفی رشته کامپیوتر و ترجمه کتاب مهندسی نرم افزار می پردازیم.

ثبت سفارش آنلاین ترجمه کتاب مشاوره قبل از سفارش ترجمه کتاب

همانطور که می دانیم رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی ارشد دارای گرایش های مهندسی نرم افزار، گرایش هوش مصنوعی و رباتیک، گرایش معماری سیستم های کامپیوتری، گرایش مهندسی الگوریتم ها و محاسبات، گرایش شبکه، گرایش رایانش امن (امنیت) می باشد و البته دانشگاه های خاص دارای گرایش های دیگری نیز می باشند. امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نرم افزار و همچنین مقطع دکترای نرم افزار در ایران وجود دارد. ترجمه کتاب مهندسی‌ کامپیوتر و گرایش های آن در BTS انجام می شود.

معرفی رشته مهندسی نرم افزار

مهندسی کامپیوتر – گرایش نرم افزار همانطور که از اسمش پیداست به قسمت های نرم افزاری کامپیوتر می پردازد و هدف آن ساخت برنامه هایی است که دستور انجام کارهای مختلف را به کامپیوتر می دهند. دانشجویانی که در این رشته درس میخوانند زبان های مختلف برنامه نویسی و نحوه کار با سیستم عامل های متعدد و طراحی الگوریتم ها را یاد می گیرند.

گرایش کارشناسی ارشد مهندسی نرم‌افزار

در گرایش نرم‌افزار در مقطع کارشناسی ارشد دانشجویان با سیستم‌های عامل پیشرفته، بانکهای اطلاعاتی، برنامه‌نویسی پیشرفته و تحت وب، الگوریتم‌های پردازش موازی و غیره آشنا می‌شوند.

گرایش مهندسی نرم افزار در کنار گرایش الگوریتم و محاسبات از گرایش‌هایی است که دانشجویان دارای مدرک کارشناسی از گرایش نرم افزار می‌توانند بطور مستقیم و بدون نیاز به گذراندن واحدهای جبرانی به تحصیل در آن بپردازند. تفاوت این دو گرایش در ضریب دروس تخصصی نرم افزار در کنکور کارشناسی ارشد است. به این صورت که این دروس در گرایش مهندسی نرم افزار با ضریب ۲ اعمال می‌شوند حال آنکه در گرایش الگوریتم و محاسبات ضریب ۳ منظور می‌شود.

دانشجویانی که تسلط کاملتری به دروس نرم افزاری دارند برای تحصیل در رشته مهندسی نرم افزار باید نسبت به دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در گرایش الگوریتم و محاسبات را دارند، دارای توانایی های ریاضی و کامپیوتر پایه بیشتری باشند.

توانایی های کارشناس ارشد نرم افزار

با توجه به دروسی که در این گرایش از گرایش های کارشناسی ارشد، ارائه می شوند دانشجو میتواند توانایی های متفاوتی را کسب کند، از جمله:

  • طراحی و پیاده سازی پایگاه داده‌‌ها: یک کارشناس مهندسی نرم افزار در دوره کارشناسی ارشد قدرت طراحی و پیاده سازی پایگاه های داده پیچیده تر و دقیق تر با حداقل خطا و همگام با سیستم های روز دنیا را خواهد داشت.
  • پروژه های نرم افزاری: به خودی خود مقوله بسیار پیچیده ای در مورد روش‌ های مدیریت، طراحی، پیاده سازی و نگهداری برنامه ها و پروژه های نرم افزاری است و کارشناس ارشد، قدرت کنترل تمام موارد بالا را در برنامه های عظیم نرم افزاری خواهد آموخت.
  • پیاده سازی سیستم های عامل: کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار تا جایی پیش می‌رود که بتواند یک سیستم عامل مستقل و جدید و در عین حال شایسته را پیاده سازی کند.
  • اتوماسیون اداری: اتوماتیک کردن روند فعالیت‌های یک اداره موسسه یا سازمان به وسیله کامپیوتر می باشد که از توانایی های کارشناس ارشد نرم افزار است.
  • برنامه نویسی همروند: به وجود آوردن همزمان چند برنامه در کامپیوتر و مدیریت آنها را همروند گفته و از توانایی های کارشناس ارشد نرم افزار است.
  • الگوریتم های موازی: برش الگوریتم ها به قسمت هایی که میتوانند به صورت همزمان توسط چند پردازنده انجام شوند به منظور افزایش سرعت اجرای الگوریتم.
  • طراحی و ساخت کامپایلر: یکی از توانایی های کارشناس ارشد نرم افزار قدرت طراحی و ساخت کامپایلرها در دنیای تولید نرم افزار است.
  • شبیه سازی و گرافیک کامپیوتری: شبیه سازی و گرافیک کامپیوتری نیز جزء توانایی های مهندسی نرم افزار طبقه بندی شده و کارشناس ارشد از آموزش های بالاتری جهت انجام آنها بهره خواهد برد.

ترجمه کتاب کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر – گرایش نرم افزار

حرکت به سوی خود اتکایی در عصر اطلاعات نیازمند تربیت افرادی است که بتوانند در زمینه های تولید، توسعه و تکمیل سیستم ‌های نرم‌افزاری بزرگ و برنامه‌ریزی در جهت بهره‌گیری مفید از امکانات موجود تلاشی موثر داشته باشند. در مقطع کارشناسی ارشد، گرایش نرم‌افزار شامل سه زیرگرایش سیستم‌ها، مهندسی نرم‌افزار و الگوریتم‌ها و محاسبات است که مباحث مختلف این رشته را به صورت عمیق و با هدف پایه‌ریزی پژوهش و گسترش آن دنبال می‌کند. دانشجوی این رشته یکی از این سه زیر گرایش را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می‌کند:

1- زیر گرایش سیستم‌ ها به جنبه‌های پیشرفته مربوط به اساس سیستم‌های نرم‌ افزاری شامل ارزیابی کارایی، توزیع ‌شدگی، پشتیبانی تصمیم، ذخیره داده و داده کاوی، سیستم های واکنشی، معماری سازمانی، و وب سمانتیک می‌پردازد.

2- زیرگرایش مهندسی نرم‌افزار به جنبه‌های پیشرفته مهندسی سیستم‌های نرم‌افزاری شامل روش‌های رسمی برای توصیف و ایجاد نرم‌افزار، معماری نرم‌افزار، آزمون نرم‌افزار، مهندسی نیازمندی‌ها، تکامل نرم‌افزار، و متدولوژی‌ها و الگوهای مهندسی نرم‌افزار می‌پردازد.

3- زیرگرایش الگوریتم‌ها و محاسبات به جنبه‌های الگوریتمی و محاسباتی سیستم‌های نرم‌افزاری شامل مباحث پیشرفته الگوریتم‌ها و ساختمان داده‌ها، پردازش موازی، الگوریتمهای تقریبی، الگوریتم‌های تصادفی، نظریه پیچیدگی، هندسه محاسباتی ، نظریه الگوریتمی بازی‌ها، شبکه‌های اجتماعی و اقتصادی، و مباحث مربوط به پردازش داده‌های حجیم معطوف است.

ترجمه کتاب دکترای مهندسی کامپیوتر – گرایش نرم افزار

دوره دکترای مهندسی کامپیوتر در زمینه‌های مختلف کامپیوتر، از جمله نرم‌افزار، ارائه می‌شود. طول دوره دکتری حداقل 3.5 سال و حداکثر 4.5 سال و شامل 15 واحد آموزشی و 24 واحد پژوهشی است. دوره پژوهشی پس از موفقیت در دوره آموزشی و قبول شدن در امتحان جامع و دفاع از پیشنهاد پژوهشی رسماً شروع می‌شود.

هدف از دوره دکترا، گسترش مرزهای دانش کامپیوتر و ارائه ایده‌های نو و انجام تحقیقات نوآورانه است به گونه‌ای که کار تحقیقی دانشجو بتواند علاوه بر حل یک مسئله بدیع علمی یا فناوری روز دنیا یا کشور، در مجامع بین‌المللی ارائه و به صورت مقالاتی در مجلات معتبر علمی و تخصصی به چاپ برسد. دانشجویان در این دوره علاوه بر کسب مهارت‌های علمی و فنی و تکمیل مباحث نظری دروس مورد علاقه خود، در زمینه اصلی تز دکترا و در زمینه فرعی مورد علاقه‌شان در امر تدریس یا ارائه آزمایشگاه با دانشکده همکاری دارند و بدین ترتیب تجربه اداره کلاس و یا راهبری آزمایشگاه و یا راهنمایی پروژه‌های کارشناسی را کسب می‌نمایند.

علاوه بر این، با توجه به امکانات وسیع دسترسی به منابع اطلاعاتی، به ارائه سمینارهای تخصصی و انتشار مقالات علمی مبادرت می‌ورزند و بدین ترتیب تجربه تحقیق در سطح بین‌المللی را به دست می آورند. فارغ‌التحصیلان این دوره می‌توانند یا به عضویت هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی درآیند و یا خود مصدر کارهای فنی و مدیریت علمی و فنی واحدهای صنعتی شوند، ضمن این که به عنوان مشاور یا مدرس در موارد خاص فعالیت نمایند.

خدمات ترجمه کتاب تخصصی مهندسی نرم افزار

ترجمه کتاب های تخصصی و مرجع رشته مهندسی کامپیوتر در مقاطع کارشناسی کامپیوتر، کارشناسی ارشد کامپیوتر، دکتری کامپیوتر و همچنین ترجمه کتاب های عمومی مهندسی کامپیوتر و گرایش های آن انجام می شود، از جمله:

ترجمه تخصصی کتاب های رشته مهندسی نرم افزار

ترجمه کتاب رشته مهندسی کامپیوتر را به ما بسپارید. سایت BTS با بهترین مترجمان با سابقه خود آماده ارائه انواع خدمات ترجمه کتاب به شما عزیزان می باشد. سرویس ترجمه کتاب تخصصی برای ترجمه کتاب های مرجع گرایش های مختلف مهندسی کامپیوتر ارائه می شود.

شما می توانید ترجمه کلیه کتاب های رشته مهندسی کامپیوتر-نرم افزار     را با خیال راحت به ما سپرده تا با کم ترین هزینه و بهترین کیفیت برای شما ترجمه شود.

مترجمین BTS علاوه بر سوابق طولانی در ترجمه تخصصی کتب دانشگاهی، آزمون های لازم را برای تایید صلاحیت گذرانده اند.

مترجم های کتاب ما دارای خصوصیات زیر هستند:

  • صحیح ترین ترجمه های ممکن را ارائه می کنند
  • افرادی با صلاحیت و مهارت های حرفه ای و شخصی هستند
  • در حوزه تخصصی خود سرآمد هستند
  • به زبان مادری خود ترجمه می کنند
  • با دقت و موشکافی استخدام شده و به عضویت تیم ترجمه کتاب ترجمک درآمده اند.

ثبت سفارش ترجمه کتاب مهندسی نفت

ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر – نرم افزار

بهترین ترجمه کتاب برای کلیه کتاب های رشته مهندسی کامپیوتر و گرایش های آن در پلان های مختلف فوری، نیمه فوری و عادی ترجمه شده و به شما ارائه خواهد شد.

    در این راستا ترجمه کتب آکادمیک زیر به طور خاص انجام می شود:

  • ترجمه کتاب های مبانی برنامه ‌سازی
  • ترجمه کتاب های کارگاه کامپیوتر
  • ترجمه کتاب های ساختمان‌ های گسسته
  • ترجمه کتاب های برنامه‌ سازی پیشرفته
  • ترجمه کتاب های ساختمان داده‌ ها و الگوریتم ‌ها
  • ترجمه کتاب های طراحی کامپایلرها
  • ترجمه کتاب های سیستم‌ های عامل
  • ترجمه کتاب های آزمایشگاه سیستم عامل
  • ترجمه کتاب های طراحی پایگاه داده‌ها
  • ترجمه کتاب های تحلیل و طراحی سیستم‌هاترجمه کتاب نرم افزار
  • ترجمه کتاب های طراحی الگوریتم‌ها
  • ترجمه کتاب های مهندسی نرم‌افزار
  • ترجمه کتاب های طراحی زبان‌های برنامه‌سازی
  • ترجمه کتاب های نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها
  • ترجمه کتاب های طراحی شیءگرای سیستم‌ها
  • ترجمه کتاب های برنامه‌سازی وب
  • ترجمه کتاب های برنامه‌سازی موبایل
  • ترجمه کتاب های ایجاد چابک نرم‌افزار
  • ترجمه کتاب های نظریه محاسبات
  • ترجمه کتاب های محاسبات عددی
  • ترجمه کتاب های نظریه بازی‌ها

ثبت سفارش ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر – نرم افزار

بنابراین با خیال راحت فرم سفارش ترجمه کتاب را تکمیل کرده و ارسال کنید. به فاصله کوتاهی کوردیناتور سایت با شما تماس گرفته و اقدامات شروع پروژه ترجمه کتاب شما را فراهم خواهد ساخت.

از قیمت ها و کیفیت خدمات ترجمه کتاب ما شگفت زده خواهید شد. گارانتی عمرانه ترجمه های ما ضامن کیفیت خدمات ترجمه کتاب تخصصی ماست.

سئوالات پرتکرار ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر

آیا ترجمه تخصصی کتاب مهندسی کامپیوتر شامل پلن پریمیوم می شود؟

چگونه از پلن پریمیوم ترجمه کتاب تخصصی برای ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر استفاده کنیم؟

بله. پلن پریمیوم ترجمه کتاب تخصصی و کتاب های مرجع دانشگاهی به رشته و گرایش ارتباطی ندارد و شامل ترجمه مشارکتی کتاب های کلیه رشته های دانشگاهی می شود. پلن پریمیوم برای ترجمه کتاب های مهندسی کامپیوتر، گرایش های مهندسی کامپیوتر - گرایش مهندسی نرم افزار، گرایش هوش مصنوعی و رباتیک، گرایش معماری سیستم های کامپیوتری، گرایش مهندسی الگوریتم ها و محاسبات، گرایش شبکه، گرایش رایانش امن (امنیت) و سایر گرایش های مهندسی کامپیوتر قابل سفارش است.

آیا کدها، فلوچارت ها، الگوریتم و دیاگرام ها در ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر تایپ می شوند؟

آیا کدها، فلوچارت ها، الگوریتم و دیاگرام ها در ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر تایپ می شوند؟

بله، کلیه قسمت های قابل بازتولید کتاب از قبیل کد، اسامی و نمادها و اندیکس، نقشه ها و طرح ها و غیره تایپ و حروفچینی می شود و نسخه ای معادل نسخه اصلی تهیه می شود. در کل پروژه ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر شامل بازتولید کتاب به زبان مقصد می باشد و تا سر حد امکان تمامی بخشها و جزئیات کتاب ترجمه و برگردان می شود. در ضمن تایپ و حروفچینی کتاب ها رایگان است.

چگونه از پلن پریمیوم ترجمه کتاب تخصصی برای ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر استفاده کنیم؟

آیا قبل از ثبت سفارش می توان نمونه ای از ترجمه های مهندسی کامپیوتر را مطالعه کرد؟

پلن پریمیوم برای کسانی مناسب است که به دنبال تقویت رزومه و جمع آوری امتیاز هستند. در این پلن 60% هزینه ترجمه کتاب توسط شرکت پرداخت می شود. در عوض حقوق معنوی اثر بطور کامل و انحصاری در اختیار مشتری و حقوق مادی آن در اختیار شرکت خواهد بود.

آیا قبل از ثبت سفارش می توان نمونه ای از ترجمه های مهندسی کامپیوتر را مطالعه کرد؟

آیا قبل از ثبت سفارش می توان نمونه ای از ترجمه های مهندسی کامپیوتر را مطالعه کرد؟

با توجه به لزوم حفظ حریم و محرمانگی سفارشات مشتریان، امکان ارائه نمونه ترجمه از کتاب های ترجمه شده قبلی وجود ندارد. اما نمونه ای از کتاب خودتان و به انتخاب خودتان قبل از عقد قرارداد ترجمه و تحویل خواهد شد. سپس براساس نمونه مورد تایید شما، مترجم کتاب انتخاب خواهد شد.

واژه های کلیدی ترجمه کتاب مهندسی نرم افزار

ترجمه کتاب کامپیوتر انگلیسیترجمه مهندسی نرم افزار به انگلیسی، ترجمه مهندسی کامپیوتر، ترجمه سرفصل دروس مهندسی کامپیوتر، ترجمه متون تخصصی مهندسی نرم افزار، ترجمه کتاب زبان تخصصی مهندسی کامپیوتر، مقالات ترجمه شده مهندسی کامپیوتر، ترجمه کتاب مهندسی نرم افزار به فارسی، ترجمه کتاب تخصصی مهندسی کامپیوتر، ترجمه کتاب تخصصی پیشرفته مهندسی نرم افزار، ترجمه دانلود کتاب مهندسی نرم افزار، ترجمه کتاب مبانی مهندسی کامپیوتر، ترجمه کتاب انگلیسی کامپیوتر به فارسی، ترجمه کتاب فارسی مهندسی کامپیوتر به انگلیسی، ترجمه کتاب برنامه نویسی کامپیوتر

منتشر شده در ترجمه کتاب فنی و مهندسی
از قیمت ها و کیفیت خدمات سانتر ترجمه کتاب شگفت زده خواهید شد.