رفتن به نوشته‌ها

ترجمه کتاب مهندسی شبکه

ترجمه کتاب مهندسی شبکهوقتی از کامپیوتر صحبت می کنیم سئوالات زیادی در مورد مهندسی کامپیوتر و ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر به ذهن می رسد: رشته کارشناسی کامپیوتر چیست؟ گرایش های کارشناسی کامپیوتر کدام است؟ کارشناسی ارشد کامپیوتر چند گرایش دارد؟ چگونه دکترای کامپیوتر بگیریم؟ ترجمه کتاب مهندسی شبکه کامپیوتر چیست؟ ترجمه کتاب کامپیوتر چیست؟ ترجمه کتاب تخصصی مهندسی شبکه چیست؟ ترجمه تخصصی مهندسی شبکه کامپیوتر چگونه انجام می شود؟ ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر – شبکه به چه تخصصی نیاز دارد؟ در این مجموعه مقاله به معرفی رشته کامپیوتر و ترجمه کتاب مهندسی شبکه از گرایش های تحصیلات تکمیلی مهندسی کامیپوتر می پردازیم.

ثبت سفارش آنلاین ترجمه کتاب مشاوره قبل از سفارش ترجمه کتاب

همانطور که می دانیم رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی ارشد دارای شش گرایش مهندسی نرم افزار، سخت افزار، فناوری اطلاعات، گرایش هوش مصنوعی و رباتیک، گرایش معماری سیستم های کامپیوتری، گرایش مهندسی الگوریتم ها و محاسبات، گرایش شبکه، گرایش رایانش امن (امنیت) می باشد و البته دانشگاه های خاص دارای گرایش های دیگری نیز می باشند. امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد شبکه های کامپیوتری و همچنین مقطع دکترای شبکه در ایران وجود دارد. ترجمه کتاب مهندسی‌ کامپیوتر و گرایش های آن و بخصوص ترجمه کتاب فارسی مهندسی شبکه به انگلیسی در BTS انجام می شود.

معرفی رشته مهندسی شبکه

مهندسی کامپیوتر – شبکه (network engineering) در سرتاسر دنیا زیر رشته ای از گرایش مهندسی کامپیوتر و مخابرات تلقی می‌ شود و از لحاظ کاربردی پیشینه طولانی تری نسبت به دیگر گرایش‌ های فن آوری اطلاعات دارد. متخصصین شبکه های کامپیوتری قادر خواهند با توانایی های برگرفته از تحصیلات خود در این زمینه فعالیت های گوناگونی را انجام داده و در حرفه های متفاوت و متنوعی مشغول به خدمت رسانی شوند.

مهندسان گرایش شبکه های کامپیوتری همچنین قادر خواهند بود با مهندسان گرایش های دیگر مثل تجارت الکترونیک در زمینه بسترسازی برای فعالیت‌هایشان، همکاری کنند. ساختن برنامه های تحت شبکه اینترینت جهانی یا web و پیاده سازی سیستم‌های توزیع شده (مانند پایگاه داده های توزیع شده یا سیستم عاملهای توزیع شده) از دیگر فعالیت‌هایی است که به کارشناسان محصل در این گرایش آموزش داده می‌شود.

گرایش کارشناسی ارشد مهندسی شبکه

این گرایش از سال 1396 به بعد در آزمون کارشناسی ارشد، از گروه مهندسی فناوری اطلاعات به گروه مهندسی کامپیوتر افزوده شد. نظر به حجم عظیم اطلاعات و نقش بلا انکار آن در کیفیت مدیریت و اداره امور و همچنین نقش ابزاری تکنولوژی کامپیوتر در کیفیت جمع آوری و سازماندهی اطلاعات از طرفی و نقش امکانات اینترنت در نشر و انتقال سریع آن، پس از بررسی و مطالعه ی مباحث فنون کامپیوتر و شبکه های اطلاعاتی و مدیریت، دوره کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر با گرایش” شبکه های کامپیوتری” به قرار زیر تدوین شده است:

دوره کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، یکی از مجموعه های آموزش عالی در زمینه فنی مهندسی است. و هدف از آن تربیت افرادی است که در زمینه مطالعه، طراحی، ساخت، راه اندازی و نگهداری سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین در جمع آوری، سازماندهی، طبقه بندی، استفاده و انتقال اطلاعات و مدیریت فرآیند آن ها؛ تبحر لازم را داشته باشند.

ترجمه کتاب کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر – گرایش شبکه

دانش آموختگان این رشته به عنوان کارشناس ارشد در زمینه های زیر مهارت های لازم را فرا خواهند گرفت:

  • مدیریت شبکه ها
  • ارائه و بستر سازی شبکه های لازمترجمه کتاب مهندسی شبکه
  • بهینه سازی و بهبود شبکه ها
  • مدیریت ،نگهداری، عیب یابی و رفع خرابی های شبکه ها
  • ایجاد امنیت لازم در شبکه های مخابراتی و کامپیوتری
  • ارزیابی کیفیت و کارایی شبکه های کامپیوتری
  • پیش بینی وسعت نیاز های آتی سازمان به شبکه های کامپیوتری

بنابراین ترجمه کتاب های مدیریت شبکه، بهینه سازی شبکه، عیب یابی و رفع خرابی، نصب شبکه، ارزیابی و  کنترل کیفی و سایر موضوعات مرتبط با مهندسی کامپیوتر – شبکه انجام می شود.

برنامه درسی مهندسی شبکه های کامپیوتری

برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد شبکه های کامپیوتری برای 4 نیم سال طرح ریزی شده است و طول آن حداکثر 3 سال می باشد( طبق مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، و طول هر ترم 16 هفته آموزشی کامل، مدت هر واحد درس نظری 16 ساعت و برای دروس عملی و آزمایشگاهی و کارگاهی 48 ساعت می باشد.

تعداد واحدهای درسی این دوره علاوه بر دروس جبرانی، برابر 32 واحد  است. شیوه آموزش محور بدون پایان نامه می باشد و به جای پایان نامه 6 واحد درسی گذرانیده می شود.

ترجمه کتاب دکترای مهندسی کامپیوتر – گرایش شبکه

دوره دکترای مهندسی کامپیوتر در زمینه‌های مختلف کامپیوتر، از جمله شبکه، ارائه می‌شود. طول دوره دکتری حداقل 3.5 سال و حداکثر 4.5 سال و شامل 15 واحد آموزشی و 24 واحد پژوهشی است. دوره پژوهشی پس از موفقیت در دوره آموزشی و قبول شدن در امتحان جامع و دفاع از پیشنهاد پژوهشی رسماً شروع می‌شود.

هدف از دوره دکترا، گسترش مرزهای دانش کامپیوتر و ارائه ایده‌های نو و انجام تحقیقات نوآورانه است به گونه‌ای که کار تحقیقی دانشجو بتواند علاوه بر حل یک مسئله بدیع علمی یا فناوری روز دنیا یا کشور، در مجامع بین‌المللی ارائه و به صورت مقالاتی در مجلات معتبر علمی و تخصصی به چاپ برسد.

دانشجویان در این دوره علاوه بر کسب مهارت‌های علمی و فنی و تکمیل مباحث نظری دروس مورد علاقه خود، در زمینه اصلی تز دکترا و در زمینه فرعی مورد علاقه‌شان در امر تدریس یا ارائه آزمایشگاه با دانشکده همکاری دارند و بدین ترتیب تجربه اداره کلاس و یا راهبری آزمایشگاه و یا راهنمایی پروژه‌های کارشناسی را کسب می‌نمایند.

خدمات ترجمه کتاب تخصصی مهندسی شبکه

ترجمه کتاب های تخصصی و مرجع رشته مهندسی کامپیوتر در مقاطع کارشناسی کامپیوتر، کارشناسی ارشد کامپیوتر، دکتری کامپیوتر و همچنین ترجمه کتاب های عمومی مهندسی کامپیوتر و گرایش های آن انجام می شود، از جمله:

ترجمه تخصصی کتاب های رشته مهندسی شبکه

ترجمه کتاب رشته مهندسی کامپیوتر را به ما بسپارید. سایت BTS با بهترین مترجمان با سابقه خود آماده ارائه انواع خدمات ترجمه کتاب به شما عزیزان می باشد. سرویس ترجمه کتاب تخصصی برای ترجمه کتاب های مرجع گرایش های مختلف مهندسی کامپیوتر ارائه می شود.ترجمه کتاب مهندسی شبکه - کامپیوتر

شما می توانید ترجمه کلیه کتاب های رشته مهندسی کامپیوتر-شبکه    را با خیال راحت به ما سپرده تا با کم ترین هزینه و بهترین کیفیت برای شما ترجمه شود.

مترجمین BTS علاوه بر سوابق طولانی در ترجمه تخصصی کتب دانشگاهی، آزمون های لازم را برای تایید صلاحیت گذرانده اند.

مترجم های کتاب ما دارای خصوصیات زیر هستند:

  • صحیح ترین ترجمه های ممکن را ارائه می کنند
  • افرادی با صلاحیت و مهارت های حرفه ای و شخصی هستند
  • در حوزه تخصصی خود سرآمد هستند
  • به زبان مادری خود ترجمه می کنند
  • با دقت و موشکافی استخدام شده و به عضویت تیم ترجمه کتاب ترجمک درآمده اند.

ثبت سفارش ترجمه کتاب مهندسی نفت

ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر – گرایش شبکه

بهترین ترجمه کتاب برای کلیه کتاب های رشته مهندسی کامپیوتر و گرایش های آن در پلان های مختلف فوری، نیمه فوری و عادی ترجمه شده و به شما ارائه خواهد شد.

    در این راستا ترجمه کتب آکادمیک زیر به طور خاص انجام می شود:

  • ترجمه کتاب های مبانی شبکه های کامپیوتری
  • ترجمه کتاب های کارگاه کامپیوتر
  • ترجمه کتاب های ساختمان‌ های گسسته
  • ترجمه کتاب های برنامه‌ سازی پیشرفته
  • ترجمه کتاب های ساختمان داده‌ ها و الگوریتم ‌ها
  • ترجمه کتاب های طراحی کامپایلرها
  • ترجمه کتاب های سیستم‌ های عامل
  • ترجمه کتاب های آزمایشگاه سیستم عامل
  • ترجمه کتاب های طراحی پایگاه داده‌ها
  • ترجمه کتاب های تحلیل و طراحی سیستم‌هاترجمه کتاب مهندسی شبکه
  • ترجمه کتاب های طراحی الگوریتم‌ها
  • ترجمه کتاب های مهندسی نرم‌افزار
  • ترجمه کتاب های طراحی زبان‌های برنامه‌سازی
  • ترجمه کتاب های نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها
  • ترجمه کتاب های طراحی شیءگرای سیستم‌ها
  • ترجمه کتاب های برنامه‌سازی وب
  • ترجمه کتاب های برنامه‌سازی موبایل
  • ترجمه کتاب های ایجاد چابک نرم‌افزار
  • ترجمه کتاب های نظریه محاسبات
  • ترجمه کتاب های محاسبات عددی
  • ترجمه کتاب های نظریه بازی‌ها

ثبت سفارش ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر – شبکه

بنابراین با خیال راحت فرم سفارش ترجمه کتاب را تکمیل کرده و ارسال کنید. به فاصله کوتاهی کوردیناتور سایت با شما تماس گرفته و اقدامات شروع پروژه ترجمه کتاب شما را فراهم خواهد ساخت.

از قیمت ها و کیفیت خدمات ترجمه کتاب ما شگفت زده خواهید شد. گارانتی عمرانه ترجمه های ما ضامن کیفیت خدمات ترجمه کتاب تخصصی ماست.

سئوالات پرتکرار ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر

آیا ترجمه تخصصی کتاب مهندسی کامپیوتر شامل پلن پریمیوم می شود؟

چگونه از پلن پریمیوم ترجمه کتاب تخصصی برای ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر استفاده کنیم؟

بله. پلن پریمیوم ترجمه کتاب تخصصی و کتاب های مرجع دانشگاهی به رشته و گرایش ارتباطی ندارد و شامل ترجمه مشارکتی کتاب های کلیه رشته های دانشگاهی می شود. پلن پریمیوم برای ترجمه کتاب های مهندسی کامپیوتر، گرایش های مهندسی کامپیوتر - گرایش مهندسی نرم افزار، گرایش هوش مصنوعی و رباتیک، گرایش معماری سیستم های کامپیوتری، گرایش مهندسی الگوریتم ها و محاسبات، گرایش شبکه، گرایش رایانش امن (امنیت) و سایر گرایش های مهندسی کامپیوتر قابل سفارش است.

آیا کدها، فلوچارت ها، الگوریتم و دیاگرام ها در ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر تایپ می شوند؟

آیا کدها، فلوچارت ها، الگوریتم و دیاگرام ها در ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر تایپ می شوند؟

بله، کلیه قسمت های قابل بازتولید کتاب از قبیل کد، اسامی و نمادها و اندیکس، نقشه ها و طرح ها و غیره تایپ و حروفچینی می شود و نسخه ای معادل نسخه اصلی تهیه می شود. در کل پروژه ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر شامل بازتولید کتاب به زبان مقصد می باشد و تا سر حد امکان تمامی بخشها و جزئیات کتاب ترجمه و برگردان می شود. در ضمن تایپ و حروفچینی کتاب ها رایگان است.

چگونه از پلن پریمیوم ترجمه کتاب تخصصی برای ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر استفاده کنیم؟

آیا قبل از ثبت سفارش می توان نمونه ای از ترجمه های مهندسی کامپیوتر را مطالعه کرد؟

پلن پریمیوم برای کسانی مناسب است که به دنبال تقویت رزومه و جمع آوری امتیاز هستند. در این پلن 60% هزینه ترجمه کتاب توسط شرکت پرداخت می شود. در عوض حقوق معنوی اثر بطور کامل و انحصاری در اختیار مشتری و حقوق مادی آن در اختیار شرکت خواهد بود.

آیا قبل از ثبت سفارش می توان نمونه ای از ترجمه های مهندسی کامپیوتر را مطالعه کرد؟

آیا قبل از ثبت سفارش می توان نمونه ای از ترجمه های مهندسی کامپیوتر را مطالعه کرد؟

با توجه به لزوم حفظ حریم و محرمانگی سفارشات مشتریان، امکان ارائه نمونه ترجمه از کتاب های ترجمه شده قبلی وجود ندارد. اما نمونه ای از کتاب خودتان و به انتخاب خودتان قبل از عقد قرارداد ترجمه و تحویل خواهد شد. سپس براساس نمونه مورد تایید شما، مترجم کتاب انتخاب خواهد شد.

واژه های کلیدی ترجمه کتاب مهندسی شبکه

ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر شبکهترجمه مهندسی شبکه به انگلیسی، ترجمه مهندسی کامپیوتر، ترجمه سرفصل دروس مهندسی کامپیوتر، ترجمه متون تخصصی مهندسی سخت افزار، ترجمه کتاب زبان تخصصی مهندسی کامپیوتر، مقالات ترجمه شده مهندسی کامپیوتر، ترجمه کتاب مهندسی فناوری اطلاعات به فارسی، ترجمه کتاب تخصصی مهندسی کامپیوتر، ترجمه کتاب تخصصی پیشرفته مهندسی شبکه، ترجمه کتاب مهندسی نرم افزار، ترجمه کتاب مبانی مهندسی کامپیوتر، ترجمه کتاب انگلیسی کامپیوتر به فارسی، ترجمه کتاب فارسی مهندسی کامپیوتر به انگلیسی، ترجمه کتاب برنامه نویسی کامپیوتر، ترجمه کتاب مهندسی شبکه، ترجمه کتاب مهندسی شبکه های کامپیوتری، مهندس شبکه، مهندس شبکه چیست، مهندس شبکه کیست، ترجمه کتاب مهندس شبکه های کامپیوتری، ترجمه مهندس شبکه به انگلیسی

ترجمه کتاب کامپیوتر، ترجمه کتاب زبان تخصصی کامپیوتر، ترجمه کتاب شبکه های کامپیوتری کروز، ترجمه کتاب شبکه های کامپیوتری پترسون، ترجمه تخصصی کتاب مهندسی کامپیوتر، ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر، Book translation، ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر، دانلود رایگان ترجمه کتاب های مهندسی کامپیوتر، ترجمه تخصصی مهندسی کامپیوتر، ترجمه مقاله و کتاب مهندسی کامپیوتر، ترجمه آنلاین کتاب رشته مهندسی کامپیوتر، قیمت هر برگ ترجمه کتاب کامپیوتر انگلیسی به فارسی، ترجمه فوری کتاب کامپیوتر، ترجمه انگلیسی به فارسی متون کامپیوتر، ترجمه انگلیسی به فارسی کتاب های کامپیوتر، چاپ و ترجمه کتاب مهندسی کامپیوتر، ترجمه کتب دانشگاهی مهندسی کامپیوتر، ترجمه کیفی و ارزان کتاب مهندسی کامپیوتر، ترجمه کتاب آکادمیک کامپیوتر، ترجمه کتاب های علوم کامپیوتر، ترجمه کتاب های مرجع فناوری اطلاعات، ترجمه تخصصی رشته مهندسی کامپیوتر – فناوری اطلاعات

منتشر شده در ترجمه کتاب فنی و مهندسی
از قیمت ها و کیفیت خدمات سانتر ترجمه کتاب شگفت زده خواهید شد.